Bdncrr tabi ki olabilir ama geçti…
Bitti…
Güçlü bir kadınsın demekki bak atlatmışsın❤️
Biz 7 sene bekledik eşimle kızımızı şimdi kucağımızda moralim bozulduğunda hep bunu düşündüm sende olmayanları düşün bebeğini sağlıkla kucağına aldın elhamdulillah inan gerisi daha kolay olacak sadece kendine güven ve zaman ver hayatın değişti kolay değil tabiki
Zor ama çok güzel annelik🥰