Merhabalar anneler,bebeğim tam bugün 4 aylık kilosu 6250,2 gündür de öksürük burun alıntısı ve çok öksürüğünü için kusmamız oluyordu o yüzden bu ay 400 gr alabilmişiz,
Hasta ve huzursuz olduğumuz için 4. Ay aşılarımızı da vurulmadık.
Antibiyotiğe başladık,bol bol emzirip burun temizliği yapmamı önerdi doktor.
Ama burnunu temizlediğim an çığlık kiyamet.
Atak haftamız birde sanırım hepsi birleştiği için mi böyle oldu sizde durumlar ne şekilde