SerpilG benim kizim hic emzik emmedi istemedi . Şuan 14 aylik . 3 aylik civarı parmak emmeye başladı, bikac ay emdi kendiliğinden bıraktı hic müdahale etmeyin bırakın emsin 2 yaşından sonra emmeye devam ederse pedegoga götürmek gerekiyor aliskanlik derecesinde olduğu icin . Ama şimdi siz elini ağzından cekmeyin bırakın emsin müdahale ederseniz aliskanlik haline getirebilir