minikcivcivinannesi Kızıma bugün serum takıldı serum cıkıp eve geldikten sonra elinde ve kolunda şişlik oldu. Normal midir basına gelen var mı. Doktoruna yazdım bana cevap olarak olmaz sanırım yazmış.
Elevka_96 minikcivcivinannesi normal yavaş yavaş düzelir öersk etmeyim hem hareketsizlikteb hemde o koldan çok sıvı gidince ödem olmuştur uyurken o kolu yukarıda tutun .
Hotic minikcivcivinannesi hafif masajlarla ve o eli mümkün olduğu kadar yukarda tutarsanız geçecektir 😊