Nanem123 merhabalar yorumunuza denk geldim bizde şuan 18 aylığız 2,5 aylıkken influenza bulaştı abimizden zatürre olduk ve o günden bu yana hep bronşiolit olduk ancak çok ağır geçirmiyorduk evde antibiyotik bile kullanmadan buharlarla geçiyordu ki ancak tekrar ailecej influenza olduk ve 18 aylık kızım kötüleşti 1 gün yoğun bakım 3 gün serviste yattık çok korkuyorum bişey olacak diye bizimde alerji çıkmıyo ama bağışıklık biraz düşük geçiyormu ne olur tecrübenize ihtiyacım var çünkü benzer durumları yaşamışız😔😔