Zeynepbahar Mirayikraaa benim bebeğimde 6 aylık canım bende bir kere oldum daha olmadım ama ben doğum kontrol hapı kullanıyorum büyük ihtimal ondan diyorum
asyakusunannesii Mirayikraaa arkadaşımın oğlu 20 aylık hala adet olmadı doktoru emzirdiğin için olmayabilirsin normal demiş 🤷🏻♀️🤷🏻♀️
aslansmomm Mirayikraaa 1 yıla kadar normal, 1 yıldan sonra hala olmadıysan düzenli doktor kontrollerini yaptırmalısın kist vs yönünden bakıyorlar
Metehan__annesi Mirayikraaa bebeğim 8 aylık olacak bir kaç güne hiç adet olmadım.emzirmeden dolayı 1 seneye kadar normal.gebelik testi de 1.20 gebelik yok anlamına geliyor.süt hormonu baskıladığı için yumurtlama olmuyor böylelikle adette olunmuyor
Mirayikraaa Ben kullanmıyorum hicbirsey korunmuyorumda ama bir yıl olmayanlar varmış acaba varmı diye sormak istedim bilmiyorum. Geçen haftalarda test yaptm 1.20,çıktı muhtemelen hastalanmadm diye öyle çıkmış olabilir.
Zeynepbahar Mirayikraaa bilmiyorum olabilirde emzirme döneminde normal diyorlar adet olmaması gebelik söz konusu değilse ama yinede içimiz rahat etmiyor
burcuo Metehan__annesi Ben de aynı durumdayım. 8 aylık oldu tam bebeğim hala olmadım. 6 aylıkken kontrole gitmiştim, doktor yakında olacak gibi görünmüyorsun demişti
Zeynolu Emzirirken adet olmamak normal diye biliyorum. Benim de bebeğim 3 ay 23 günlük ben de hala adet olmadım.
Tugcekck Ben dogumumun 2. Ayında oldum ama bu ay olmadım mesela çocuğu 2 yaşına Girene kadar olmayan bile varmış demekki kişiden kişiye değişiyor
Momdyg Mirayikraaa off bende bunu düşünüyorduö şimdi bebeğim 3,5 aylık. 40ım çıkana kadar oldum sonra 1 hafta daha adet gördüm. O gün bugündür yok. Test falan yapmalı mıyım diye düşünüyodum. Emziriyorum hiç gebelik belirtim de yok adet olmamal dışında. Ay napsam ya test mi alsam ya
Mirayikraaa Momdyg için rahat edecekse al bende aldm bugün ne. Olur ne olmaz diye ama hamile değilim tek çizgi çıktı zaten kan testinde yaptirmistim içim rahat şimdi ☺️