Artık ayin 15 ine girmek istemiyorum ya böyle bişey olabilir mi ya maaş yatti bütün ödemeleri yaptım 3 bin kaldı bu ay alacağım herşey diğer aya kaldı daha mutfak malzemeleri bile alinmadi bu resmen zulumdur ya bu ne pahalılik çok sinirliyim zam yapmasınlar maaşlara bu rezilliği durdurdular artık ya