İyi geceler kızlar… 4,5 aylık bi kızım var anne sütüyle besleniyor ilk bebeğim. Haftalardır kimsesiz bebekler aklıma gelip gelip duruyor. Acaba çok küçükken terk edilen bebekler için süt anne olabiliyor muyuz? İnternette araştırıyorum ama 0-2 yaş bebeklerle ilgili hiç bilgi bulamadım. İstanbul içi kimsesiz çocuk yurtları hakkında bilgisi olan var mı? Mümkün mü acaba?