Kızlar merhaba bebeğim 2 ay 23 günlük
Hastaneden çıktığımızda kilosu 2300 dü
Şu an 5000 kilo geliyor
3 ayına girecek ama kilosu hala az gelşyor bana çevrem de bu kilo da doğmuş ama aylarını yakalamış bebekler var acaba sütüm yaramıyor mu ? Emiyor günde 4-6 arası çişli Bez de veriyor ama emin olamadım sütümün yarayıp yaraladığına bu durumla karşılaşan oldu mu