Egeemoms rapor olunca tamamını ödüyormuş . 6 aylık olduğumuz için doktorumuz 1 su bardağı içme suyu, 2-3 kaşık pirinç unu ile pişiriyorum hafif püre oluyor. Sonra ılıyınca içine Dr önerisine göre 1-2 kaşık mama + 1 tatlı kaşığı organik pekmez şeker ilavesiz. Karıştırıp kaşıkla yediriyordum ama 10 gün yedi artık yemiyor suyla süt şeklinde yaptım bugün içine de vanilya özü koydum 2 damla. Kokusunu biraz aldı vanilya , sanki pekmezden daha iyi oldu. Ama bu mamaların tadı o kadar kötü ki kokusu bile dayanılmaz haklılar yani