AngelMotherr benim de öyleydi çok fazla bademcik enfeksiyonu geçirmekten ramotolojiye gittim eklem hassasiyeti oluşmuş dedi hele nemli havalarda daha kötü osteo bi flex kolajen kullanıyorum ilk defa geçen kışı ağrısız geçirdim biraz pahalı ama iyi geliyor kesinlikle