Tugbabu59
Merhabalar 33+6 doğumlu kronolok 4 düzeltilmiş 2.5 aylık oglum war gece 11 den uyur sabah 10 da kalkar sadce beslenme saatlerinde uyanır karnını doyurur geri uyur ama gündüz de sürekli uyumak için aglıyo bu normal mi? Örneğin kaşkıyo sabaha 40 dk grçiyp mızmızlanmaya baslıyo biraz uyuyo uyanıyor uzun uykuları yok gündüz hep aksama kadar böyle cok normal mi acaba yoksa bir skntısı mı war bilemedm yardımcı olursanız sevinirim