User556 Bebeğim 2 aylık sütüm çok geliyor sürekli bebeğimin bogazinda kalıyor kıyafetlerim falan hep mahf oluyor bu yüzden hiç emzirmek istemiyorum bebeğimi korkudan lütfen yardım edin
Damlasu23 User556 korkma canım bende de oluyordu tazyikli geliyor kucağına al sırtına yavaş yavaş vur geçer zamanla
Birannisbirbebis User556 makas şeklinde parmaklarınla göğsünü biraz sıkarak emzir benim de öyleydi ben öyle çözüm buldum
Duyguu17 User556 Öne doğru eğilince de süt akışı artıyor biraz geriye yaslanıp makas şeklinde sıkarak emzirmeyi deneyin bir de
Birannisbirbebis User556 göğüslerin terbiye oluyor canım zamanla bu şişlik gidicek vücut emdiği kadar süt üreticek benim ilk günler taş gibiydi hep çok gelirdi günde 5 6 tane göğüs pedi kullanırdım zamanla bebeğin çeneside güçleniyor daha çok çekiyor