Bdncrr ben çok korkmuştum yarım dünya bir karnım vardı hamileyken. Ameliyattan çıktım benim göbek kaybolmuş sadece dikiş yerimde hafif bombe vardı. Korse taktım fakat kış aylarında olmamıza rağmen beni daralttı devam edemedim. Yüksek belli sporcu taytlarından giymiştim hem göbeğimi tuttuğu için oturup kalkarken elimle desteklemek zorunda kalmadım ameliyat yerini hemde çok çabuk toparladı beni. Bol bol su içtim hamile kaldığım kilonun daha altına düştüm kısa sürede.