Seydaisik benim oğlumunda böyle bnde çok korkmuştum ama normal demişti doktor. Eğer ultrasonda bişey çıkmadıysa bir sıkıntı yoktur dedi. Bir de eşitsizlik daha çok popo altındaki boğumlardan ölçülüyor diye biliyorum. Bir sıkıntı yoktur içiniz rahat olsun🤗