İyi akşamlar hanımlar uzun zamandır uygulamayı kullanmayınca konuyu ne yapacağımı bilemedim🙈 sorucağım soru yasak mı değil mi onuda bilmiyorum ama muhakkak duymuşsunuzdur evcil kedi köpek sahiplerinin hayvanlarına çip taktırması gerekiyormuş ve 31 Aralık son tarih olup tespit edildiğinde 10 bin TL cezası varmış falan, bu konuda düşünceleriniz nelerdir? Taktıran var mı aranızda? Kimisi taktırılması gerekiyor diyo kimisi de metal parçası olduğu için hayvanın başına birşey geldiğinde röntgen mr vs çektirilemez hayvanlarınıza bunu yapmanız onlar için daha büyük eziyet diyor kafam çok karıştı