Acemimom1 4 buçuk aylık gören herkes niye saçı yok diyo 😂🤷♀️ bana normali bu gibi geliyor ilk bebeğim olunca malum 😂🙈 çok döküldü doğumdan sonra şimdide baya baya seyrek ya nasıl uzar ki ecowell öneriyorlar ama başka ne onerirsiniz
PatronBebek Acemimom1 cnm bebekken çok uzamıyor 1 yaşından sonra daha hızlı uzuyor. Benim kızımın saçlari da çok seyrekti hatta bazı yerleri keldi. Simdi masallah ellerime sığmıyor
Semanurozgan Acemimom1 benim kizimi o yüzden herkes erkek zannediyor 11 aylık jala aynı bende uzasın istiyorum
Acemimom1 Damlasu23 ay ne bileyim ya erkek çocuğu gibi kizcem 😂😂 benlik bisey yokta geçen dışarda erkek sanıp sevdiler 😂😂