SalihaArtun seni çok iyi anlıyorum, benimki de öyleydi ben korktu canı yandı o yüzden huzursuz diye düşündüm bol bol sevdim kokladım kucağımda tuttum iyi geldi, bi de çok ateşliydi sabaha kadar başında beklemiştim . Doktora sorduğumda ya bugün ya da yarın geçer demişti. Huysuzluğu bi kaç gün sürer korktu çünkü sürekli seni yanında ister acı çektiğini sanmıyorum, aşı yerinde enfeksiyon vs yoksa acısı da yoktur merak etme korktuğundan yapıyodur. Bi iki gün bizimki uykusunda bile ağlamaklıydı iç çekiyordu. Bi kaç güne geçer içini ferah tut 😘