asyakusunannesii Selam kızlar bugün kızım 5.6 kere kaka yaptı ve kakası hemen pişik yapıyor ama ishal değil normal şekilde yapıyor. Anlam veremedim silmeme izin vermiyor yıkıyorum krem sürmeme bile izin vermiyor acıyo acıyo diye ağlıyor. Bilgisi olan var mı 🙄🙄
Damlasu23 asyakusunannesii ılık suda oturtmayı denediniz mi biraz da olsa rahatlatır ben kızıma öyle yapıyordum bide bebantol Arko bebek yağı sürüyordum
MelindaMelisa asyakusunannesii Bazen diş döneminde pişik olabiliyor acaba dişimi çıkaracak.Mesela benim kızım her diş çıkaracağında pişik olur ordan anlarım diş çıkaracağını.Kaç aylık bebeğiniz
Meyra34 asyakusunannesii benim kızımda oyle canim ek gıdaya geçtiğinden beri hep.pisik dmeekki asitli kakalari tuvalete alıssa Bi an once