İlk bebeğim olduğu ve yanımda kimse olmadığı için sizlere soruyorum dün ve bugün bebeğim çok fazla.kusuyor 12 günlük daha emziyorum yada biberona sağıp veriyorum sütümü içiyor sonra aradan biraz zaman geçince peynir.kesigi gibi kusuyor bir iki kerede fışkırır tarzda kustu neden acaba