justmom_ ilaçlara dün zam geldi. Çok kötü bir durum saha bugün 1000 tl ödedik bizde. O değil durumu olmayan ne yapsın onun bebeği değerli değil mi onların hastalıklardan korunmaya hakkı yok mu? Çok içime oturdu bu durum çok üzüldüm. 1000 tl ne demek ya çoğu insan onunla geçinmeye çalışıyor