Aysegul93 karliozlem 4.5 aylıkta kucağımda yavaş yavaş başladım kısa kısa. 5.5 da destekle oturtmaya başladım
annelif karliozlem 3. Ayda kucağımda oturtajilir miyim diye doktoruma sormustum sirtini destekleyerek 1 aylikken hile oturtabilirsin demişti oyle beli falan batmaz onlar yanlis dedi 3. Ayda kucagimda oturttum 3.5 aylikken falan yastiklarla destekleyerek oturttum 4 aylik suan baya kontrollü guzel oturabiliyor erken baslamak faydali diye düşünüyorum
Meleknaz5 karliozlem 4 den sonra destekli , 6 dan sonra da desteksiz oturabiliyorlar. Ben 4.5 ken kucakta falan oturtuyordum ama kısa süreli
karliozlem Damlafatma benim bebiş 4 ay 23 günlük kendi yatarken kafasını kaldırıyır oturmak istiyor gibi
Damlafatma karliozlem benim kızım 3 ay 2 günlük oturması için sabırsızlanıyorum artık. Başını kaldırıyor bizimki de ama bizim için çok erken sanırım
BebekC 4 aylık olunca kucağımda hafif oturur gibi tutmaya başladım, 5,5 aylık olduktan sonra yastıklarla destekleyerek bırakmaya başladım