dikkatbebekvar Kızlar bunu yasayan varsa lütfen yazsın. 12 günlük bebegim bezini actıgımızda kıyamet koparıyo resmen susturamıyorum kaldırmadan. Altını kapatıp üstünü giydirdigimiz an susuyo. Gececek mi bu durum ya da nasıl gecer.
YoncaAlacam dikkatbebekvar ilk 1 ay benim oğlum da öyleydi katılana kadar ağlardı sonra kendiliğinden geçti 1 günde 🥰 ilk zamanlar çıplak olup dokunulmaktan pek hoşlanmayabilir bazı bebekler korkar demişti doktorumuz.
Esra25eylul dikkatbebekvar daha cok kucuk boyle yapmasi cok normal benim bebegim o zmanlarda ilk once emziriyordum sonra altini aciyordum
dikkatbebekvar Ecrininannes elimiz ayagımız birbirine dolasıyo resmen bez değişicez diye. Henüz yanlız kalmadım tek nasıl değişicem bilmiyorum 🫤