Tasbebek_ D1234 resimde ürünü pamuklu kullanıp sana gönderilen ürün tamamen polyester ve berbat dikimi kalıbı bir kere yanıldım aldım bir daha tövbe ama lamelif den ne aldıysam görselle uyumludu
D1234 Pikapikapikacuuu modaselvimi biliyorum devamlı ordan alıyorum çok kaliteli bide diğer dediğinize bakiyim
masalbebegimmm D1234 trikolar ve yelekleri güzel ben triko kalem elbiselerini ordan alıyorum tesettür güzel
Tugba19_ D1234 çok kalitesiz 10 gün önce 2 takım sipariş verdim ordan ama berbat pişman oldum aldığıma
Cennet1212 D1234 hic bakma bu kadarmi dandik kotu olur 2 defa yaptim alisveris iksiide maalesef dikisler daha ilk giymedi yirtildi pot egiri buguru renkleri soldu cok kotu
kubrella D1234 butikhassa dada çok güzel kıyafetler var denemedim ama kilo verince oradan birkaç takım almayı düşünüyorum
Eylul05 D1234 aman adı batsın sakin bulaşma modaselvimin gözünü yiyim tofisadan Bi kıyafet aldım aman Allah’m Bi tarafima peçete bile yapmam o kumaşı iade ettim 100 sefer aradım anca paramı verdiler tofisaya bulaşma modaselvim candır
D1234 Eylul05 modaselvim harika sürekli ondan alırım daha yeni kaban aldım ordan gözüm kapalı sipariş verebilirim ordan