Bebeğim 28 aylık okul için bu sene ara ara yolculuk yapmak zorunda kalıyorum. Tek günlük yolculukları genelde ama geceden gittiğim yol uzun olduğu için 2 gece yanında olamıyorum. Oda anlıyor artık anlatıyorum ona ama huzursuz oluyor arıyorum daha sonra bazen konuşmak istemiyor tepkisini gösteriyor babası babaannesi dedesi ile herşeyine dikkat ediliyor el üstünde ama içim parçalanıyor bazen abartıyorum mu diyorum ama her seferinde ben de aşamadım ağlaya ağlaya gidip ağlaya ağlaya dönüyorum 😔😔