Cellys Merhabalar oglum 2 aylik ve bugun ezaneden bu gaz ilacini aldm.. Ama nasil kullanicagimi BIlmiyorum acikcasi.. bazileri mamaya karistirin diyor bazileride direk agzdan verin diyor ama ne kadar verilmeLi ???
26082014 Cellys ben damlasını kullandım doktormuz yazmıştı sabah akşam 20 damla veriyordum öle demişti 4 ay 14 günlük Şuan oğlum bıraktık artk kullanmayı
Deletedmom_36 Ben damlasini kullaniyordum doktorumuz gunde 2 kez 15 damla demisti fakat ben 1 kez 15 damla kullandimcok iyi gelmisti☺️Cay ksigina 15 damla damlatiyordum direk veriyordum