Kaynanamla yasıyorum oglum 5 aylık . Seneye evıme tasınacagım. Konu şu ki ; kaynanam ilk torun cok sevıyo oglumu. Yeri gerektıgınde o ılgılenıyo genelde. Ama oglum sanki pek bilmiyo benım annesi olduguma 😞 yada banamı oyle gelıyo , oglumla ıyı vakıt gecırmek ıcın ne yaoanılırım