O1Anne Kızlar 3ay oldu doğum yapalı dikiş yerimin çok az bir kısmında şişlik ve şiş olan bölgede kaşıntı var neyden kaynaklanıyor olabilir bu durumu yaşayan varmı 🤦🏻♀️