Aybuke-ada Bebeğim2 nisan da doğdu sürekli ağlıyor cırlıyor anlamadm gitti doktora gidiyoruz diş diyor diş bu kadar acırmı acaba öyleyse bi diş patlaması kaç gün sürüyo bebeğim çok kötü dayanamıyorum canım yanıyo