İyi aksamlar dilerim hepinize . 14 aylık bebeğim balık yemeyi sevmiyor , tabii her balığı da denemedim ama sevmiyor geri çıkartıyor ağzından. Balik yağı alsam mı diyorum, kullanan var mı ? Birde hangi marka alayım? Tecrubelerinize ihtiyacım var . Şimdiden teşekkür ediyorum..🐋🐬🐳