PinkyMom Kızlar elimde sma mama var kızım ilk doğduğunda almıştık 1 ay oldu sonra sütüm geldi vermedim bugün geri versem mi diye düşündüm baktım açıldıktan sonra 3 hafta içinde tüketiniz yazıyo sizce bozulmuş mudur atayım mı