Iyi günler herkese.. oğlumda yasitlarina göre gelişim geriliği vardi, bizde özel eğitime başlaması için rapor çıkardık 1 senelik vermişler.. sizlere sorum bu rapor nasil oluyor değişiyor mu her sene ya da ilerde karşısına çıkma gibi bi durumu var mı ?