Hiçbir düzen kalmamış memlekette eczacı ilaç saklar market ürünlere zam yapar ev sahibi kiracıları kovar çocuklar küçücük yaşta evlendirilir daha doğrusu istismar edilir.. Tamamen yozlaşmış durumda herkes her şey ben anlamıyorum bizim basimizda bir devlet başkanı ya da kurumlar yok mu varsa ne işe yariyorlar herkes suçlu vatan haini memleketini düşünmeyen mı oldu.. Artık son noktadayız bir adım ötesi ne olacak!!