Asyaveannesi04 Glsh13 arkadaşım bosh serie 7 almıştı çok memnun ben dyson kullanıyorum elim kolum harika bir icat
Edaisk Glsh13 hem diğerlerinden uygun hem tum evi supurmeme ragmen sarji yariya dusuyor hem eco modda super supuruyor. Cikan toza hergun sasiriyorum. Hem de hafif kolu yormuyor.