Merhabalar elinde fazla maması olan var mı. Kızım diğer mamaları içince ishal mukuslu kaka karın ağrısı şişkinlik oluyor. 6 aydan küçük olduğu için alerji sonuçları negatif çıktı doktor rapor çıkaramayacağını söyledi fiyatı 520 tl oldu 300 tl ilken ücretli alıyordum. Elinde fazla olup vermek isteyen olur mu