Leylamleyla Hanımlar bebeğim 5 aylık üç aydır yatarak emziriyorum şimdiye kadar bir sorun yaşamadım İki gündür bebeğim elini kulağına götürüyor sizce yatarak emzirmek kulak iltihabı yaparmı yapmazsa kızım neden elini kulağına götürüyor
Kuzularinanasi Leylamleyla evet yatarak emzirmek dogru degil iltihap olabilir bence doktora goturun kontrol ettirin
Mrt06 Leylamleyla benım yiyende o kadar daha yeni yeni uykusu geldiğinde kulağıyla oynuyor sızınde öyle olabılır yinede gösterin bi
kuzeyyildizi_ Leylamleyla bebeğim bir yaşında hep yatarak emziriyorum bı sorun yaşamadım yatarak emzirmek kulat iltihabı yapmaz zaten siz otursaniz bebeğiniz yine yatarak emecek ayakta emecek halı yok yaa sizin yatmaniz bebeği etkilemez diştendir veya başka birşeyden bebeğim hep kulağını cekistirdi kaç kere götürdüm hiç bir sorun yok dedi doktor herseferinde ilk disinide yeni çıkardı
Zynpasll Leylamleyla hiç korkmayın yatarak emzirme kulak iltihabı falan yapmaz mantıken zaten oturarakta emzirince bebek yine yatat pozisyonda oluyor içiniz Rahat olsun
Leylamleyla Mrt06 kuzeyyildizi_ Zynpasll usernamesu OnderArasinAnnesi Aliasafff duruguzel Cevaplarınız için teşekkür ederim Evet alt çenede ön iki dişte beyaz kabarık var Ne eklenirse doktora götüreyim ateş akıntı vs
OnderArasinAnnesi Leylamleyla doktora sordum canım dediklerim bebeğin bütün pozisyonlarda yatarak emiyor zaten hiç fark etmez dedi 🤭☺️ ve külahıma baktığında intihap olmadığını distende yapabilecegini hatta sebepsiz yere gelişiminin Bi parçası olduğunu söyledi
Aliasafff Leylamleyla benim bildiğim yatarak emzirme iltihap yapmıyor. biberonla yatırarak besleyince iltihap oluyor
duruguzel Leylamleyla eli kulağa götürme aynı zamanda diş çıkarma belirtisi. Damaklarını bi kontrol edin önce
OnderArasinAnnesi Leylamleyla diş cikarma dönemindeyiz bizde şuan huzursuzluk dişlerde kaşıntı hafif ateş normal ama Cook yüksek ateş olursa götür tabi. Birde diş için tetagil önerdi doktorumuz gerçekten diş etlerindeki yanmayı ve kaşıntıyi azaltıyor olmalı ki bebeğim rahatlıyor sizede öneririm istersen doktorunuza yada eczaciya da danisabilirsin tabi bebeğinin özel Bi durumu varsa ama doktorumuz jelleri hiç önermedi bilgin olsun canim