Bebeğim 1buçuk aylık. Pd enzim eksikliği çıkmıştı ilk ay kontrolünde. Bazı ilaçları kullanmamak gerekiyormuş doktorum ikinci ay kontrolünde ilaç listesi verecek ama 2. Ay aşısı sonrası ateş olurda diye çok korkuyorum calpol kullanabilir miyim acaba bilgisi olan var mı