Drk0712 bizdede ayni sorun olmustuda dogdugunda bizimki ikisinide gecemedi 1 ay ugrastik normal dogumdu 41 incj hafta bitiyordu dogdugunda 😄🧿 ama sizi anliyorum o kulak testi odasindaki telaşiniz. O odada nerdeyse hatim indircektim .Surekli o tarafa dogru parmak şitlatmaniz tepki veriomu falanlar ben nerdeyse kulagimi kesip vercektim oyle sinirlerim bozulmustu o yuzden anliyorum ama kulak testinden gecmeyen boyle cok bebek var emin olun illaki geciyor ☺️🧿