yasemibrahim önce bronsıt dedıler 1 gece yattım cok zor nefes alıyordu mamayı ıcmek ıstemedı doktoruda zaten vermeyın besleyıcı serum taktım dedı gecede cok ağlayınca hemsıre 30 cc kdr ıcırdı nolduysa ondan sonra oldu öksuruk arttı gogsu çıkacak gbı nefes alıp vermeye başladı kan gazı dye bı degere baktılar cok kötu geldı oksıjen cıhazı taktılar pek bı farkı olmadı yaşadığımız yerde çocuk yogunbakımı yok maalesef bızı kayserıde özel bı hastaneye sevk ettıler orda var dye 4 gun yogunbakımda kaldı 3 gundurde servısteyız ventolın oksıjen cıhazı antibiyotik bunları kullanıyorlar burdakı dr bronsıt degıl zature dedı