Fulya-zey merhaba, süt kanalı tıkanmış olabilir. Benim de göğsüm şişmişti sağım yapmaya çalıştım süt gelmedi, emzirmeye çalıştım süt gelmedi, meğer kanal tıkanıklığı olmuş, ağrı şiddetlendiği için doktora gittim enjeksiyonla çekti sütü, kalanını da sağım yaptım. Eğer şişlik devam ediyor ve hiç bi şekilde süt akışı yoksa doktora görünmenizde fayda var.