Aezgi Bizdede olmadı hic doktora yazsanız aşının icindeki bir maddeye alerjisimi var acaba ateşi falan cıktmı
Linaamom Aezgi doktora yazdım daha görmedi sizlere de bir sormak istedim çok teşekkür ederim cvplarınz için 🙏