Benim bebeğimde 6.5 aylık hatta 7 olacak 15 snde solunum sayısı 15-20 arası cıkıyor ve bu cok fazla kaçtane doktora gittk kaçtane doktor gördü akciğer tomografisi çekildik birşey bulamadılar bende cok korkuyorum. Ama uyurken birşeyi yok uyanıkken böyle. Yüreğim ağzımda uyuyprum aylardır umarım sizdede bieşey cıkmaz