pamuksekerim
Merhaba herkese💗
Kızlar 4buçuk aylık oldu oğlum. Gebelikten önce çok sık idrar yolu enf. Geçiriyordum ama gebelikte h iç yaşamadım çok şükür. 1senedir rahatım derken Cumartesi günü yine olmuşum🥵 Doğumdan sonra enfexia antibiyotik vermişti doktor ondan içiyorum 3gündür ama geçmedi daha😐 bol su içmeye de çalışıyorum. Siz neler kullandınız nasıl geçti ? Emzirdiğim için sıkıntı oluyor malum ilaçlar 😐