vardiya saatleri nasıl? ben havalimanında çalışıyorum mesela, kısmi olarak çalışıyorum yani işe gideceğim günleri ben belirtiyorum fakat 8-5 düzende değilim. mesela 2 gün sabah, 1 gün de öğlen vardiyası olarak gidiyorum. sabah vardiyası 06:30′da başlıyor. sabahları servis 05:15 gibi alıyor. evden 05:00 gibi çıkmam için 04:00 ya da 04:10 gibi uyanmam gerek ( kızım sağolsun genelde uyanarak beni uyandırıyor) akşam vardiyası da 14:30′fa başlıyor akşam 22:30′a kadar. servislerin hareket etmesi yol vs derken eve gelişim 00:20 oluyor. eminim benim vardiya düzenim gibi zor olmaz seninki. Allah bağışlasın bebeğin de büyük. benimki şu an 13 aylık. 9.5 aylıkken iş başı yaptım. Vardiya saatlerini mutlaka öğren bence. şimdiden hayırlı olsun