Deletedmom0023 Hanimlar merhaba, bebegim 3.5 aylik ama 1 hafta 10 gundur bi istahsizlik var etrafi izlemekten meme emmiyor surekli dikkati dagiliyor.. anlamadim bu boyle surucek mi yoksa etrafi tanimaya yeni yeni basladigi icin gecici bir surec mi? halbuki cok memeci bi kizim vardi 😞 simdi bi istahsiz 3-4 saatte bir anca istahla emiyor
[silindi] Deletedmom0023 bizde de başladı etraf inceleme 2gun sonra 3aylik olacak korkuyorum bende herkes 3-4.ay atağının zorluğundan bahsediyor umarım kolayca atlatiriz🙄
Edali2602 Sanırım atak haftalarına denk geliyor benım kızım da 4 ayının içinde 3,5 Aydan beri iştahsız önceden 120 cc rahatlıkla içerdi artık 90 cc zor içiyor bende 2 saatte bir yediriryorum
AselRuveydam_12 Etrafı keşfettikleri için yaşanıyor bu durum en ufak bi ses bile dikkatlerini çekiyor artık üç ve dördüncü aylarda yaşanırmış bu durum endişe etmeyin ☺️
Deletedmom0023 [silindi] aslinda cok sukur suan bi zorluk yasamiyorum atak konusunda yani en azindan simdilik😁 ama etrafi cok incelemekten emmiyor
Deletedmom0023 [silindi] aslinda cok sukur suan bi zorluk yasamiyorum ama etrafi izlemekten yemiyor😁 pozitif dusunelim