Ecoli Kızlar yeni 1 aylık oldum önceden memede emerken uyurdu şimdi uyumuyor beşiğine yatırıyorum ağlıyor bi tek kucakta gezince susuyor sizce kucağa mı alıştı korkuyorum valla alıştı alışcak diye niye böyle oldu
guno Kucağa alışmasın da ne yapsın, bildiği tek şey o zaten. Böyle düşünmeyin. Zaten bir gün temelli inecek kucaktan. Bir aylıkken herkes kucakta gezdiriyordu emin olun.
Salihakabaktan19 Alışsın kız n’olacak benimki de 2.5 aylık popoyu yere koymadan haykırıyor resmen😄 canları sağolsun kaç sene kucakta gezebilir ki hem aranızda güven oluşur