Kızlar aile destek ödemesi yatmıştı e devlette görünce ayın 7 sinde aktarılacak yazıyordu bende bende Vakıfbank dan denedim ptt geçiyor orda ama tam para çekecekken hata verdi ve kartımı verdi sonra sıkıntı var diye düşündüm ziraat ve halk bank dan denedim o ikisi de aynı sorunu verdi ve bana mesaj geldi ptt den paranın çekildiğine dair bende ptt yi aradım dilekçe vermemi söylediler dilekçe verdim 1 hafta oluyor kontrol ettim kartta para yok yatmamış ne kadar sürer böyle bişey yaşayan var mı