Kızlar çok şükür evimizi aldık bu arada kredi eşimin üstüne ama ortak tapu yaptık daha önce konu açmıştım kredi çekenin üstüne de olabilir veya ortak tapu da olabilirmiş. Çok şükür Allahım kazasız belasız ödemeyi nasip etsin inşallah. Biz ağustosta tayin ile başka şehre gittik ve ev kiraladık sözleşmemiz bu yüzden devam ediyor ağustosta bitecek, ev sahibi sözleşme bitene kadar oturacaksınız der mi sizce öyle bir hakkı var mı ? Hem kira hem kredi ödemek baya sıkıntılı olacak bize 😒 senet de aldı bizden sizce erken çıkarsak bize seneti ödetir mi ?