2 ay asısı dediginiz ne oluyor? Saglık ocagı verem ve karma asısı olması gerekiyor dedi ama verem için yeterli sayı olusmamıs ozelde yaptırın dedi gittigimiz özel hastaneye sordum onlar da yapmıyorlar. Siz verem asısını nerde yaptırdınız? Verem ve karma asısı ates yapıyor mu?