Arielssmom hiç bişe yokken özellikle akşam saatlerine doğru başlayan 1-2 saat süren, karnı tok, altı temiz, üstü rahat, sıcaklık normal olmasına rağmen katıla katıla ağlaması, sakinleştirilememesi.. Doktorum bağırsak hareketlerinden oluyor henüz gelişmedi, kaslar hareket ettikçe acı duyuyor 3. Ay bitince azalacak dedi bize..